Кич, простотия, голотия...кой ли ги гледа тия

Тъкмо свърши досадният Биг Брадъ и Big Brother: Most wanted, разби очакванията за нещо свястно на екрана

Коментари

от Цанка Семерджиева 156 прегледа 0

Тъкмо свърши досадният Биг Брадъ и Big Brother: Most wanted, разби очакванията за нещо свястно. Толкова кич, глупашко оригиналничене, силикон и голотия на едно място, драгият зрител не беше виждал.И той все по- малко гледа пошлите предавания, защото му омръзна да го подценяват, като му предлагат вместо качествени предавания и филми, излаганията на известни хора, готови на всичко за пари.

Помните ли първите сезони на Брадъра? Сайтовете, пък и вестниците, се напреварваха да разказват какво се е случило в шоуто снощи. Вероятно, защото освен, че беще нещо ново за радния ефир, в щоуто имаше обикновени хора.Те, макар и режисирано, се държаха нормално. Известните, с които пълнят форматите напоследък, са изкуствени, доста отблъскващи, а и нищо друго освен силикон, голота и тъпота не могат да покажат. Затова сега тук-таме се пише по нещо, само ако онези в къщата сътворят чутовна простотия. Тъй като все по- малко ги дъвчат дори жълтите медии, телевизиите, излъчващи риалити формати, впрегнаха и останалите си предавания да говорят за тях, че да има гладаемост, като се набива в очите на зрителя от сутрин до вечер. Питайте колегите си кой спечели Биг Брадър. Моите не знаят, вероятно и вашите.

В нашата анкета ви попитахме „Следите ли актуалните риалити формати по телевизиите?“. 56.8 на сто от участвалите в нея, са посочили, че не гледат простотии. „От време- на време колкото да съм в час“, са избрали 19 .1 на сто.

Едва 0.9 признават, че не само гледат , но и есемеси пускат.

9.1 на сто от участвалите в анкетата казват, че риалити форматите са социален експеримент. Бяха. Няма нищо експериментално и подлежащо антропологичен анализ във факта, че едни и същи хора влизат в поредно щоу за пари и известност. Ако някой смята, че тези хора са най- показателни за обществото ни, наистина ни е спукана работата и без експериментите на политиците върху нас.

2 % от читателите в анкетата посочват, че са блокирали каналите, които излъчват подобри формати. Мъдро, децата няма нужда да виждат подобни гледки, а и все още се намират научно- популярни и публицистични предавания.

Коментари